Verzending

* Plaats je bestelling voor 22.00 uur en wij versturen je bestelling dezelfde dag. Je pakket wordt in Nederland over het algemeen de volgende werkdag geleverd. Uiteraard doen we er samen met onze pakketbezorgers alles aan om je bestelling de volgende dag bij je te bezorgen. In de praktijk blijkt dan ook dat 98% van de pakketjes de volgende werkdag wordt geleverd. Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden zo zijn dat je bestelling toch vertraagd wordt geleverd. We raden je hierdoor aan om ruim op tijd te bestellen, zodat je zeker weet dat je alles tijdig in huis hebt.  

Voor leveringen in België rekenen wij 3-4 werkdagen verzendtijd. Wij leveren op maandag t/m zaterdag in Nederland, met uitzondering van feestdagen. Zaterdagleveringen zijn helaas niet mogelijk op de Waddeneilanden.

We hebben de levering inzichtelijk voor je gemaakt met onderstaande tabel. Hier vind je de besteldag en de daarbij behorende bezorgdag. Dit geldt alleen als je bestelde product op voorraad is.

Besteld op Voor 22:00 Na 22:00
Maandag Geleverd op dinsdag Geleverd op woensdag
Dinsdag Geleverd op woensdag Geleverd op donderdag
Woensdag Geleverd op donderdag Geleverd op vrijdag
Donderdag Geleverd op vrijdag Geleverd op zaterdag
Vrijdag Geleverd op zaterdag Geleverd op dinsdag
Zaterdag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag
Zondag Geleverd op dinsdag Geleverd op dinsdag


Let op: 
Tijdens onderstaande feestdagen worden bestellingen niet verwerkt: de afleverperiode is dan een dag later.
25 december: Kerst
26 december: Kerst 

WebshopToppersinConcert.nl heeft geen fysiek adres, het is dus niet mogelijk om je bestelling  op te halen.

T-shirts besteld?

Onze t-shirt partner verzorgt de verzending van je bestelde t-shirt. Hier krijg je natuurlijk ook een Track en Trace e-mail van. Hierdoor kan het gebeuren dat je twee pakketten bezorgd krijgt.

Voor vragen over de t-shirts kun je gewoon onze klantenservice benaderen.

Verzendkosten

Bestellingen vanaf €50 verzenden we binnen Nederland helemaal gratis. Voor overige zendingen gelden de volgende tarieven:

  • Nederland: €3,95
  • België: €6,95

Vervoerder services

Voor het versturen van jouw bestelling maken wij gebruik van PostNL en GLS. Wanneer je zelf niet thuis bent op het aflevermoment zullen zij proberen het bij de buren af te leveren. Mocht dat niet lukken, laten zij een niet-thuis bericht achter en kun je een nieuwe afspraak inplannen. Voor alle zendingen ontvang je een Track & Trace per e-mail, zodat je zelf de zending kunt volgen.

Services GLS

  • Je kunt je zending volgen via de Track & Trace van GLS. Je ontvangt op de dag van je bestelling een e-mail met een link en informatie over jouw zending. Via deze link kun je bovendien in een tijdsvenster zien wanneer verwacht wordt dat het pakket bij jou wordt afgeleverd.
  • Bij GLS kun je aangeven om jouw bestelling bij een PakketShop naar keuze af te laten leveren. Je kunt zelf bepalen wanneer je de zending ophaalt.
  • Bij GLS kun je een andere afleverdatum opgeven.
  • Je dient op de dag van de bestelling voor 23:59 uur eventuele aanpassingen (zoals hierboven aangegeven) door te geven aan GLS.

Begint het Track en Trace nummer met de cijfers 2013, dan wordt het pakket met GLS verstuurd. De zending kan gevolgd worden via: www.gls-info.nl/tracking. De meest gestelde vragen over GLS leveringen zijn hier vinden: gls-group.eu/NL/nl/faq-ontvangers. Tevens kan GLS direct gebeld worden op 0900-1116660 (€ 1,- per gesprek, op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur).

Services PostNL

  • Je kunt je zending volgen via de Track & Trace van PostNL. Je ontvangt op de dag van je bestelling een e-mail met een link en informatie over jouw zending. 

Heeft het pakket een Track & Trace nummer dat niet met 2013 begint, dan wordt het pakket met PostNL verstuurd. Informatie over de zending kan online bekeken worden via: de PostNL website. PostNL kan ook worden gebeld op 0900 0990.