Veelgestelde vragen en antwoorden

Waar kan ik kaartjes voor de Toppers in Concert bestellen?

Kaarten voor de Toppers kun je hier bestellen: ToppersinConcert.nl.
Op deze website kun je wel terecht voor de leukste Toppers kleding en accessoires. Zo ga je in stijl naar het concert.

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Nee, uiteraard hoef je geen account aan te maken om te kunnen bestellen, maar het is wel ontzettend handig!
Met je account kun je namelijk je wensenlijstjes bijhouden, hoef je niet bij iedere bestelling opnieuw je adres in te vullen en heb je een duidelijk overzicht van al jouw bestellingen.
Rechtsboven op de website kun je eenvoudig je eigen account aanmaken en inloggen.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Je kunt bij WebshopToppersinConcert.nl op de volgende manieren betalen:

  • iDeal (Nederland)
  • PayPal
  • Creditcard (Visa, Maestro en Mastercard)
  • Bancontact/Mister Card (België)
  • AfterPay (achteraf betalen)

 Je kunt gebruikmaken van de betaalmethode Afterpay wanneer je 18 jaar of ouder bent en het bedrag van je bestelling niet hoger is dan €250. Je ontvangt binnen drie dagen na plaatsing van de bestelling een factuur per e-mail. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest wordt er €0,95 in rekening gebracht. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wij verwerken jouw bestelling direct na betaling zodat wij de bestelling zo snel mogelijk bij jou kunnen leveren. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om je bestelling na betaling nog te wijzigen of te annuleren. Controleer de bestelling daarom goed voordat je de betaling doorvoert.

Het artikel dat ik wil is niet op voorraad, komt dit nog binnen?

Het verschilt per artikel of deze nog op voorraad komt. Voor meer informatie over de voorraad kun je contact ons opnemen via info@webshoptoppersinconcert.nl. We kijken het dan graag voor je na.

Voor T-shirts geldt: OP =OP!

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Je pakket wordt binnen 2-3 dagen geleverd. 
Voor bestellingen naar België rekenen wij 3-4 werkdagen verzendtijd.

Naar welke landen verstuurd WebshopToppersinConcert.nl?

We kunnen je bestelling leveren in Nederland in België. Voor levering in België geldt een aangepaste verzendtijd!

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf €50,- bezorgen wij binnen Nederland helemaal gratis. Voor overige zendingen gelden volgende tarieven:

-          Nederland €3,95
-          België €6,95

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Neem dan contact met ons op via info@webshoptoppersinconcert.nl. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Hoe kan het dat ik mijn bestelde t-shirts nog niet heb ontvangen?

De T-shirts in onze webshop worden apart van de andere artikelen verzonden. Hierdoor kan het voorkomen dat je bestelling in delen wordt geleverd. Je krijgt van beide zendingen een Track & Trace link toegestuurd, zodat je de pakketten zelf kunt volgen.

Wasinstructies

Wasinstructies t-shirts:
Was je t-shirt de eerste keer koud. Daarna wassen op maximaal 30 graden.
Strijk het t-shirt aan de binnenkant. Strijk hierbij NOOIT over de print.
Doe je shirt niet in de droger.

Wasinstructies t-shirts met diamanten/studs:
Voor het behoud van het t-shirt dien je deze binnenstebuiten te wassen. Er kunnen altijd een aantal  diamantjes losgaan, dit is helaas niet te voorkomen.

Wasinstructies Feestkostuums: 
Om uitloop van kleuren te voorkomen adviseren wij de kostuums koud met de hand te wassen. Daarna zie het waslabel.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Gebruik voor het retourneren van je bestelling het retourlabel dat je hier kunt downloaden en volg de instructies van het label. Het terugsturen van je bestelling is op eigen kosten.

Moet ik betalen om (een deel) van mijn bestelling te retourneren?

Het terugsturen van (een deel) van je bestelling is op eigen rekening.
Wanneer je de volledige bestelling retourneert krijg je wel de verzendkosten vergoed die je hebt betaald om het pakket naar jou te laten versturen.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?

Na ontvangst kijken wij je retour na en zullen wij deze binnen 14 werkdagen verwerken.
Hierna zullen wij je aankoopbedrag terug storten op de (bank)rekening / creditcard welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Ter bevestiging ontvang je hiervan ook een creditfactuur per e-mail.

Kan ik mijn bestelling ook ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om een artikel uit je bestelling te ruilen. Uiteraard kun je wel het artikel retourneren en via de webshop het goede artikel bestellen.

Waar kan ik een klacht melden?

Neem bij een klacht contact met ons op via info@webshoptoppersinconcert.nl of telefonisch via 085 - 06 40 228.  
Wij proberen je dan zo snel mogelijk een passende oplossing aan te bieden.

Heb ik recht op garantie?

Je hebt recht op wettelijke garantie. Dit betekent dat het product moet doen wat je ervan mag verwachten. Is dit niet het geval dan is de verkoper verantwoordelijk voor herstel, vervanging of een terugbetaling als er geen oplossing meer is.